451 noter på Gh (y)

Haha ja idag har man varit på stan med Bästa Anna, Michelle och Elin :) Frida var sjuk,Minna kunde inte och Ida svarade inte. Vi köpte julklappar (y) Sen drog vi hem till mig på kvällen och delade ut :)Elin fick hårspännen och en tröja med texten: "Every one needs an Edward" på xD Haha Anna en ögonskugga grej xD Michelle: Örhängen och ett halsband med ett B på xDxD HAHAHAHA Och på tal om B (Som har väldigt många betydelser, 4 rättare sagt xD) så mötte vi två skummisar på stan idag. Jag försökte hålla mig förskratt med det flög ut i ett skrik av skratt xDxD Haha och sjääälv fick jag ett par örhängen, en gubbe som simmar om man vrider upp den xD Och en 'Saning eller Konsikvens' kortlek x) Som vi också körde sen ;) Sen körde vi Guitar Hero, jag fick 451 noter i sträck (a) Haha xD Men nu så måste jag soooova för imorrn drar jag och Michelle till VÄSTERÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅS!!! <3<3

Dagens låt: The Killera - All the pretty faces

/The misguided ghost

Kommentarer
Postat av: Sofie H

Och ni träffade såklart mig! :D

Ni skrämdes verkligen! xD

2009-12-28 @ 11:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0