Seg uppdatering :s

Förlåt för att jag har varit seg, men :P Har varit i Finnland och blivit förolämpad av släktingar, blivit "utskriven" på heltid :)<3 och tränat bugningar med Amigo :) Nu sitter jag och redigerar bilder och skriver :) Och idag har vi julpyntat i stallet också! (y) Haha Elins HABIBA knäckebröd gick sönder så hon la in BIBA delen i hennes fönster. Sen när vi sa till Bi att hon tappat det blev hon helt förskräkt xD "Men, jag trodde att det skulle vara BIBA, och bara 'Åh vad gulligt! Dom kallar henne Biba!' och var helt rörd" ;) Haha fast Biba brukar vi ju kalla hennes å ;) Haha Och dagen till ära ska vi gratta JESPER som fick bäst på Spanskaprovet i Gamma ^^ Haha och sen var det nån som sprängde en båt i morse men nu ska jag sova så det får ni höra mer om ;) Natti natti

/The misguided ghost <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0