8:2 <3

Hoppning igår, gick väl rätt bra :) Idag fick vi vikarie på Bilden x) En lite filipinsk tjej som inte kunde prata ordenligt :P Haha Våran klass fick stackarn nästan att gråta x) Haha. Och vi som kom i tid fick höra att vi måste lära oss att komma i tid xD Haha Och Anna Isak o Ronja startade Tapetklister krig xD Och Elin klistrade robin i håret ^^ Våran klass är bara för sköön <3 Det är däremot inte min engelska lärare som (Fasten jag fått VG, G+ (för kort) på två uppsatser och nu fick jag G+ på provet) skickar ett mejl till mina föräldrar och tycker att jag 'Sjunker i engelskan' ><'' cp. Amigo gick jä'tte bra idag och jag är taggad tills KM <3<3 Och imorrn blirä NEW MOON <3333333333

Dagens låt får väl bli "Push it" eller vad den nu heter som Michelle och Ronja sjunit hela dagen från Glee ^^

/The misguided ghost, now with an new hair colore ;)


Kommentarer
Postat av: Minna

Ofta Lisa tycker du sjunker i engelska :S

2009-11-22 @ 15:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0