Bad dag :)

Idag skulle då hela 8:2 åka iväg till enköping och bada, och det blev faktiskt mycket roligare än jag förväntat mig! :D Vi började med sträcksimm, och jag simmade till nivå G innan jag fick för ont i axeln. När vi simmat klart gick vi bort mot hopptornet där killarna slängde sig från trampolinerna i olika volter :P När Jesper skulle hoppa från 5:an böjade vi skojja med honom och skrek "VOLT! VOLT! VOLT! VOLT!" vilket vi aldrig trodde att han skulle göra, men han slängde sig ut och slog runt och gissa vad vi skrek då xD Vi trodde att han kulle slå ihjäl sig ;) Ryggsim simmade jag MVG nivå och sist var det trampa vatten där jag stannade till MVG nivå (: Haha, och jaa man underar ju om killarna undrade varför vi hade t-shirts på oss x)
Dagens låt: To make you look good - Shebang (:

                                   /The misguided ghost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0