Drömmar som ställer till det? :s

Har ni någonsin varit med om att ni drömt någonting och sen trott att det varit verklighet? Ursh ja, En sådan grej hände mig idag och det var ju också en sån FRUKTANSVÄRT pinsam grej också! :s Ursh När jag kom på att det var en dröm skämmdes jag så att det inte fanns värre! Jag blev helt röd i ansiktet och tänkte bara: "Shiiiet! Tänk om jag inte kommit på att det var en dröm?". Nej fy fan vad pinsamt! Det finns knappt att tänka på :s Tänk att ha drömt någonting och sen tro att det varit sant, som tex. att man bråkat med sin bästain i drömmen och sen är skit sur på henne dagen efter?! Men tro mig, det jag höll på att råka ut för var MYCKET värre :$ Ja det är till och med så pinsamt att jag inte ens kan skriva ned det här! Puh! Tur att man inte kom på det förrens man kom ihåg att man drömt det... Jaja

Kom ihåg att skilja på verklighet och dröm! /The misguided ghost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0