NEW MOON <3

Bara måste Ä L S K A filmen! Så sjuuuukt bra! :*<3<3 Den var bara så klockren! man grät och skrattade omlot! Så bra bara! :'D Det enda dårliga var att den gick lite fort fram, dom kunde ha arit och lite noggranare och lagt på en.. timme till? ;) Haha och Edward var SJUKT DÅRLIGT redtucherad xD Asså... *Host!* XD Men jag kan ju säga att man gillar Jacob mer i filmen än i boken, där är jag på Edwards sida ;) Åhh vad jag längtar tills nästa, som då också är min favorit bok så dom måste få med ALLT roligt från den! <3

                                "Youre kind of beautiful"
                     "Bella, how hard did you hit youre head?" <3
              
                /The misguided ghost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0