PARAMORE IDAG :D

Snart drar jag och Anna iväg på P A R A M O R E i Stockholm!! Fy fan vad jag längtar!<3 Men först, dagen:
Jätte seriös No där vi 75 % av tiden diskuterade Farmville och Robin tog michelles grejer. x) Älska våra No pass <3 fast hata våra 120 instuderings frågor som är G på provet >< Men sen 'kissade Jesper på sig', eller rättare sagt Pontus och han bråkade om vattenhinken och ponyus släppte x) Både Adam och Ronja har färgat håret, ronja brunt och adam svart ;) (y) Svart är nämmligen INNE just nu på vår skola^^ Sen dansade vi Polka på Idrotten. Jesper var sååå stolt när han fick dansa med Alle (Vår idrottslärare) ;) aww ^^ Nu ska jag göra mig iårdning, det är nämligen bara 3 timmar och 37 minuter kvar!!! <3<3<3 See yaah <3

                           http://www.youtube.com/watch?v=A63VwWz1ij0 
                                - Brick by boring brick, Musik videon <3

                      /The misguided ghost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0