G-dagens hopplektion :P

Igår var det hoppning (: Vi hoppade först 5 & en halvan, en komination och 2 fristående hinder. Allt flöt på, jag måste bättra på mina händer, är kass på att lägga fram dom ''/ Haha, så håller istället skitlöst i tyglarna så jag inte rycker honom i munnen om jag kommer fel XD Men iallafall, så står jag in på kompinationen skit dårligt och jag förstår min häst som sa damerna först och vipps så låg jag där på andra sidan hindert XD Jag klarade mig utan större skador och red bättre resten av lektionen ;) Haha,
Dagens låt: Brick by boring brick - Paramore <3<3<3                                         
                           
                                                       Tyvärr ingen bild när jag rammlar av ><
                                   /The misguided ghost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0