Jossan börjar blogga igen ;D

Just nu på musiken spelar vi intrument (Gittar och Piano) i par. Jag och Jimmie kör nationalsången (ASG). Från början skulle båda köra gitarr, men det kunde ingen av oss så nu ska jag köra gitarr och Jimmie Piano (Som han kan spela). Jimmie klankar runt på pianot och det låter as bra, men det är inte de riktikga noterna. Vår intressanta men menlösa konversation: "Men det där kan du ju spela!" säger jag som själv bara gör nått skit med gitarren. Jimmie: "Men jag vill lära mig dom riktiga noterna" Jag: "Men lär dig dom då," Jimmie: "Men jag behöver hjälp" Jag: "Men du fick ju nyss hjälp?" Jimmie: "Men då jag behöver mer hjälp" x)
Sen drar man till stallet och får rida Karmen på Ev ridningen. Käkar och flummar runt på gästis ett tag ocg går sen till Bi för att ta ut Amigo en sväng (:
Well, that was the shit of the day. See u later (a'

/The Misguided ghost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0