Min ponny vill bli cirkus häst på heltid...

        Säääva <3
                                                                                            Alla älskar Säva <3

Idag skulle jag rida ut lite barbacka i regnet, tyckte jag då. Så jag tog in Amigo, borstade och tränsade. Sen satte jag på hans bruna ylletäcke och så red vi iväg. Men det blev inte mycket till uteritt då min ponny hoppade, bockde, reste sig, galopperade iväg och sparkade bakut ^^ Så jag red iväg mot rishuset istället och red några varv där, (Han gick huuur fint som hällst <3) och sen när vi skulle gå ut igen så blev han HYSTERISKT RÄDD för en LIVSFARLIG sockerbit. (Alltså en sån som han ställer upp hindren med, inte nått onyttigt man har i kaffet). På vägen hem var han lugnare och jag höll bara på att åka av en gång då han fick lust att hoppa rätt upp i luften när han såg ett... träd. Jaja, trots en flammsig ponny och en jädrans massa regn så var det en mysig liten tur ;) Nu ska jag skriva lite, see yaah (a'
Dagens låt: What can I say med Dead by April <3

           /The misguided ghost



Kommentarer
Postat av: Minna

Jaaa.. någon ska väll ändå se helt cp ut på bilden iaf :S

2009-10-17 @ 17:29:56
Postat av: Kajsa

älskar Dead by April :)

2009-10-18 @ 21:56:27
URL: http://livetmedautism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0