NH träning (:

Lägger upp ett sent inlägg från i fredags (:
Övade i roundpen, först gjorde jag min egen variant av longering som är då att jag går bredvid och halft longerar och halft får honom att följa mej. (: Det gick jätte bra och han lyssnade skit bra (: Haha och i galoppen gav han till ett rejält bocksprång (x Sen övade vi flytta bakdelen och backa. Efter det hoppade jag upp och red en stund i repgrimman och han lyssnar perfekt! <3 Haha och i galoppen gör han sina jädrans galopp piruetter xD Haha, han är omöjlig att stoppa ;D Senövade vi på att rulla på de blå tunnorna och det gick bättre än vad jag trott :D Han rullade till och med på dem flera gånger (: Stolt över ponnin <3<3

/The misguided ghost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0