S P Ö K - K V Ä L L !

Igår var det spök-kväll då! :D Så vi fick börja med några namnlekar, fast det var nästan bara folk som man kännde då (: Sen blev det.. damdamDAM! PIZZA! ;) Haha, Michelle fick alla att börja sjunga på julsånger x) Haha, Kristin och Anna: "Tänd ett ljus, för jordens baaarn!" xD Haha, en började jag och Michelle sjunga Jossans mumin låt, fast Kristin tyckte att vi sa Moa istället för mumin och alla barn ville att vi skulle säga "våldtar små flickor" istället för "Stjäl små flickor" x) Kvällens film blev 'Corpes bride', ni vet den där animerade filmen xD Men jaja, vi lyckades skrämma Sara och några av de mindre barnen i alla fall x) På spökrundan skulle jag först gå men Michelle, Filippa, Hanna & Andrea men Hanna Fällman's grupp blev rädda och sprang tillbaka så de hon gick med gick iväg med Linn E och Fällman gick med oss. Michelle vägrade gå på kanten så det fick Andrea göra. Första spökena var Matina o Kristin som stod på bron (Han i smedjan glömde banka när vi kom ):) och vi gick ned i å-hagen. Uppe på banvallen hoppade Maja fram i år igen och sen inne i shettishagen så kom yttligare två rädda tjejer för att gå i vår grupp. Det blev kaos. Andrea gick före, Fällam började gråta för att hon hammnade på kanten, Michelle vägrade gå på kanten, Filippa gick helt snett m.m. Så Anna och Johanna fick dela på oss, så jag hammnade med Andrea och de andra två tjejerna. Nästa spöke var Filip i sin snygga varg dräkt x) Men mina kompanjoner sprang iväg x) Sen var det Sofie i hinderboden, mina kompanjoner sprang iväg igen. Sen började jag själv skrämma mina kompanjoner genom att skrika utan anledning och sen hitta på nån sån dum som: "Jag trodde att jag såg en orm!" eller "Jag höll på att trampa i hästskit!" x) Haha, sen mötte vi Älin som satt själv i höställningarna.
Alla som inte skulle sova över åkte hem och sen var det dax för lite lekar och spökhistorier :D  Och sen satte Maja på sig nån jädra gubbmask som hon skrämmde alla med! xD Haha och när Marika o Sara skulle gå ner för trappan blev dom as rädda när de gick in i Maja med masken på så som hoppade rätt in i Filip som krossade ett glas och blev väldigt blöt på tröjan! XD Och när vi skulle sova så börjades det igen! "Det är nån som spelar piano på vinden!". Men iallafall så sov jag, Minna, Petra, Lotta, Alexandra o Ciccie ihopklämda i ett rum och Sara T, Sara S, Linn och Marika ett det andra. Och dom hade tydligen blivit skiit rädda och ring till Kristin för att de inte vågade gå ut! Och sen fick dom sova hos uss. x) Haha, vi hörde inte nån Piano musik, men däremot nån som då och då drog på en gitarr :s Och det hörde vi faktiskt... Men ingen tror oss, och det fattar jag xD Haha Först kör alla med Piano och sen kommer vi och säger att nån spelade gitarr x) Haha, Filips kommentar: Spökena håller nog på att starta ett band där uppe x) Oj, vad långt det blev x)

                                       -- The misguided ghost

Kommentarer
Postat av: quattrothebest

eller det va nån som spelade gitarr! även om dom inte tror oss så var det en gitarr!

2009-10-31 @ 17:52:45
Postat av: The misguided ghost

Ja eller hur!! :o

2009-11-01 @ 20:44:47
URL: http://theprettyoptimist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0