Dessa hästar, snart kommer folk tro jag blir misshandlad

På grund av såret på Amigos rygg kan jag ju inte ha min sadel på, barbacka ridning alltså. Min plan var att rida bort till ridhuset och rida lite dressyr, men när jag mötte Johanna som håller på att rida ingång Ronda så hängde jag med henne. Det resulterade i en avrammling halft in i skogen/kanten av banvallen... Amigo travade fort efter Ronda, som hade bråttor, min mobil hoppade ur min ficka, jag hamnade snett, Amigo stannade inte och tja ;) Några rivsår på högra höften bredvid mitt blåmärke, ett skrapat kvä och ett blått knö kostade jag på mig den här gången. Suck. Sen red jag till ridhuset och mötte Anna och Pam tillsammans med alexandra :) Det blev ett skutt i "halsring" och lite dressyr, Mos var jätte fin och jag längtar till dressyr träingen imorgon :D





FOTO: Alexandra Neu :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

AVRAMLARLIGAN nästa!! x)

2010-04-21 @ 20:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0