Imorgon är en bra dag

29 minuter med Jossan på telefonen :D
Vi disskuterade allt ifrån misslyckade muffins till skolans mat, Och imorgon ska jag och K till VÄSTERÅS! :D Och det kommer bli Az najs :D Men jag kommer behöva gå upp klockan halv 8 :o -.- Men bara för att mamma ska kunna skjutsa mig till först Amigo och sen ska jag gå till Säva :) Påskäggs jakt vettu :D Fast vi ska bara vara med och förbereda :) Haha och tja på tal om Uss- aktiviteter så vet vi iallafall vem som ska vara spöke i november :D Mohaha för vi vann ^^ (a)


Västerås; Lås fast era kundvagnar, stäng och regla era dörrar och håller er i säkerhet!
                                 För Wirsbo gänget ska sammlas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0