Jag lever än!

Hmm har inte riktigt hunnit med att uppdatera pga av en massa läxor och skit ;) Har pluggat körkorts teori som fan, på lördag blirä första kursen :P

Idag red jag Amigo i bara halsring på Sävas ridbana (: Han var super duktig, men när han kände för det gick ha sin egna väg :( x) Kommer upp en kort film imorgon/torsdag tror jag :D


Och nu kommer det två nya aktiviteter till stallet, som jag hoppas många anmäler sig till! :D
[Klicka för att få större bilder']

Och nyss var vi ute med Champagne, och tja, att gå ut och gå är ju inte direkt min grej, Lyckas alltid få en hov på mig ;) Nu var det min höft som blev utsatt du hon busade lite när vi träffade på några andra hästar, annars var hon kanon duktig :')

Nu är det The mentalist snart, SAFT! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0