Min sårade stolthet

Idag på bilden började vi på ett nytt arbete. Nämligen krukor/skålar av lera.

Jag börjar knåda och inser snart till min förtvivlan att min skål ser, rent ut sagt HEMSK ut. Men det hade jag kunnat ta, om inte Pontus inte suttit framför mig med sin jävla MVG skål. Pontus skål var FINARE än min skål! Ja, till och med Jimmies skål var finare än min! Jag kan inte ta det här. Min måste bli finare! Vänta bara tills nästa bildlektion! Då ska min bli DUBBELT så fin som Pontus!



Sen red jag Amigo i halsring lite i round pen. Mummy kom i slutet och knäppte några bilder (:


Nu sitter jag här och lyssnar på Noll diciplin's Idiot och överlägger om jag ska sova eller inte, Hmm jag ska upp tidigt imorgon för en moppe kurs till klockan 4 (Ja, jag är sjukt pepp -.-) men jag vägrar slösa bort en fredag kväll... Hmm vad jag gör får återstå ;) Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0