Shopping och vårens första glass

Idag började jag med att sova länge (: Sen drog jag iväg och mötte Sara på ridbanan tillsammas med hennes mamma, Anna & Sara Trygg. Filmade hennes steg och gångarter samt lite hoppning. Fösta kombinationen gick super, men på ett annat gult räcke ville inte Candy  som stannade 2 gånger, varav Sara ramlade på svanskotan andra gången :/ Och på grund av värkande svanskota blev det ingen mer hoppning :/

Sen till Amigo, och dumma Cherry eller Habiba har då bitit honom på ryggen så tja, vi kan inte direkt lägga på någon sadel. Barbacka ridning någon vecka frammåt alltså. Red lite i halsring idag då, duktig men pigg ponny :)<3

Sen stan med Minna, Vi han nätt och jämt med bussen (Tack till busscgafören som stannde!). Jag införskaffade ett rosa hood tröja samt två linnen från bikbok :) Minna införskaffade också Linnen från bikbok (2 för 99 vettni 8D), 2 nagellack och ett nattlinne. Jag försökte få henne att köpa en jätte fin TUNKIKA som hon ville ha, men hon tyckte att det var en klänning och att hon då aldrig skulle kunna h den. Dumma Minna ;) Sen skulle vi hem, och där mötte vi Örsas gangzters. Dom hade lite problem med att få med sina cyklar hem. Hehe *skadeglädje*


Hood tröjan, faast min i rosa (: www.bikbok.se 

Nu ska jag drömma mig bort, godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Minna

Hahah jag höll på åh garva åt busschaffören. "Vi lägger in 2 bmx där bak" Bussisen:"VA?!" kollar konstigt omkring "Eh jaha!" XD Snacka om att dom hade problem X)



Men jag kanske köper "tunikan" om jag lyckas få hem den :D

2010-04-19 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0