Träning i halsring

idag började jag "rida in" Amigo i halsring, och för att vara första gången gick det riktigt bra :D Jag kunde svänga och lägga volter i alla varv, stanna var lätt som en plätt :D Min 'halsring' var i form av ett grimmskaft som jag la runt halsen. Ibörjan var han lite grinig och ville inte alls svänga, han backade bara. Men sen när han förstod gick det kanon till slutet. haha vi red till och med upp på pallen flera gånger, och gjorde framdels vändningar :D Det tyckte han också var svårt i början, bara backade så då fick jag skänkla frammåt samtidigt som jag styre och "stannade" (:

Efter det red jag lite mer 'jobb' i repgrimman och han lyssnade jätte bra! Min fina kille... :)

Bild från i vintras <3
När jag var klar stod vi i flera minuter och bara kliade på varandra. Han buffade och kliade mig på ryggen med överläppen m,edans jag kliade på hans hals (: myys <3

Imorgon bär det av till Elin där vi ska rida, hon louise med mig och amigo :)
Och först blir det lite fotografering på tävlingen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0