Vi älskar dig Alle

Idag var vi först i badhuset och simmade. Då kom i också sent till matsalen och gissa vad? Maten var slut. Vi och dagis klassen som också varit där fick då står i kö i en kvart. Jag och Elin (Som höll på att dö av hunger) stod kvar i kön. Jag skrek att "på grund av finans keisen få inte vår skola någon mat", "Tänk på de hungriga barnen som varit och simmat" och andra saker för att visa min ilska mot saknaden av mat. Tillslut (efter 20 minuter) fick vi gammal skrumpen korv. Den fick vi slänga i oss på fem minuter för att sedan stressa in till engelskan.

Sista lektionen, läs. Vi fick vår utskällning om respektlöshet när Alle skulle läsa. "Jag hinner inte läsa någonting innan ni börjar leka!" sa hon, och efter tre meningar i boken började Michelle och Jesper att skjuta ett bord fram och tillbaka. Alle blev skit sur och lämnade rummet. Woops. När hon kom tillbaka och såg Jespers fina "VI ÄLSKAR DIG ALLE!" lapp som han satt upp på tavlan svalnade hon dock lite. Tur att vi är så charmiga, det har räddat oss ur månag situationer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0