Diskreta är vårat andra ord... *HOST*

Ja, på tal om rubriken så måste han ju tro att vi mobbar honom eftersom att vi asgarvar varje gång vi ser honom. Stackarn, eller inte xD Mer kan jag inte säga utan att få en fet smocka av michelle  O.O
Idag har vi varit utsatta för snö, snö och mera snö -_-' Och ja, Robin är grön. På Engelskan körde vi ett konstigt ovärt spel som vi hade väldigt kul åt ^^ Och igår var det GLEE <3<3 Åhh fy fan vad jag älskar det programmet! <3 GLEE - THE VAMPIRE DIARIES & heroes in m,y heart <3 Och tja, Nu ska ju THE VAMPIRE DIARIES gå på TV, klockan 8 på sexan börjar 11 februari. och ja, ni kan se min ilska i tidigare inlägg :@ Idag red jag Amigo i ridhuset tsm med Cicci och Andrea :) Amigo gick piss dårligt så jag hoppade av och arbetade lite från marken samt hoppade upp barbacka och red på lite långa tyglar. Chiao !

/The misguided ghoost

Kommentarer
Postat av: Minna

HAHA jaaa stackarn asså! XD

2010-02-06 @ 13:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0