Ensam :P

Nu är jag ensam kvar, de andra har åkt iväg till någon ö. Jag vägrade åka med för då skulle jag bli tvungen att sätta min fot i en fucking longtail båt :o Igår skulle vi åka till en liten stad ii... aja kommer inte ihåg vad den heter men man måste iallafall åka båt dit. Longtail båt. Det blåste som fan. Och jag trodde jag skulle dö. Båten flög upp, föll ner BOM flög upp, ner BOM på meterhöga vågor!!! >_<''' Och i min iver att komma av båten (Läs; att slänga mig av båten) hoppade jag rätt ner i en stor våg och mina jeans shorts blev dyngsura >< Så jag letade som en galning för att akut inköpa nya shorts. Men det fanns, INGA! -.- Men si sista butiken hittade jag några snyga kjolar och köpte en gråblå :) *phu* Och sen packade mamma på mig en vit också ;) Köpte även en till klänning, brun ^^ Måste snart förbjudas att köpa klänningar, när fan ska jag ha dom? xD<3 Maten blev iallafall risotto med skaldjur, och det var rysligt gott :) Sen åkte vi hem (longtail båt, I MÖRKRET!!!!) och jag var trött. Läste en stund ur farlig utsikt för alla bra böcker är utlästa :( (Fruset blod, Vampyrens märke, sveket & mitt hopplöst normala liv) Tack Minna för att jag fick låna de tre förstnämda! <3<3 Och Tjaa... Vad ska man görna nu? :( Alla där hemma ligger ju och sover :( Men aja, i övermorgon blir det bangkock, Två dagar med shopping, Shopping, SHOPPING! :D Åhh undrar vad objektiven kostar här :) Saknar mitt photoshop :( Och alla på säva :( Och amigo :'( Och min säng :( Och jag vill hem mer än någonsin nu... Kanske... <3

/Den som sitter ensam på en öde ö och längtar hem </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0