Föreläsningspjäs om klimathotet?

Jo, du hörde rätt. Förmiddagen spenderades på Joar Blå för att glo på en föreläsnings pjäs om klimat hotet. Visst, den var roligare än Anders föreläsningar men det var inget jag skulle rekomendera. Plus att en av dom spottade as mkt :o Och sen hade vi en jätte fin diskution om klimat hotet på Engelskan (a) Robin tyckte att det skulle lösa alla världens klimat problem ifall vi bombade Kina för att dom stod för dom största utsläppen men sen kom vi fram till att eftersom att de konstiga kinesaerna bara vill ha pojkar så kommer dom snart att utrota sig själva (i) xD Jag har också kommit på att Robin blivit as lång :o:o Haha man märker ju inte när dom blir längre, och han är nästan lika lågn som jag ju xD Sen red jag, Michelle & elin i ridhuset :) Jag red på Hackamoret och på den nya grimman :) På hackamoret gick han jätte bra och på grimman gick han sämre, men han lyssnade bra :) Nu är jag skit trött, och sur på Fredrik för att han har pajat mitt finger >< han passade en handboll till mig och jag fick den rakt på långfingret frammifrån så att det bara knakade :o Och på tal om fingrar så kan jag hålla alla fingrar raka och sen böja lillfingret (a) nanannanaaaa ;)

/ t h e   m i s g u i d e d   g h o s t   (a'

Kommentarer
Postat av: Minna

Och jag som somnade på bussen till joar blå xD

2010-02-03 @ 20:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0