Godmorgon allihopa, eller godnatt? :s

Aja, För mig är det god morgon ;)

Igår slappade vi vid poolen när de andra kom hem från sin båtresa. De kom hem mkt tidigare för att vattnet var fullt av maneter :s
På kvällen skulle mamma och pappa fixa en överasknings middiag för Göran & Marie och rusturangen hade ställt upp ett fint bord med stolar på stranden. Vi sätter oss där och Göran och Mari (m familj) fattar inget. "Får vi verkligen sitta här?" "Nej men sluta nu" Sen säger Emil "Men det står ju 'reserverat' här!" och Göran "Nej! Kom nu går vi, det står ju reserverat!" Pappa "Meh ta det lugnt;" Göran "Men jag tänker inte sitta här när de som ska ha bordet kommer, fan vad pinsamt!" Pappa "Men det är ju vi som har bokat bordet!" x)

Imorgon bär det tidigt av till Bangkock (y) Sen är det shopping - natt : sova - shopping - hem :D<3<3 Nya kamera grejer och kläder <3 Aja nu ska jag gå bort till poolen innan dom skickar en sökpatrull efter mig. Hejdå allihopa! <3

/Jossan <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0