Hetingen i cowboy hatt uppdaterar en tredje gång (y)


Yey på bilden ser ni mig i min cowboy hatt och min nyinköpta coca cola t-shirt x) (y)

Tänkte uppdatera lite vad som har inköpts (y)

o Svart & rosa prickig binkini + matchande shorts
o Lila klänning
o Coca cola t-shirt & Hard rock café T-shirt
o Cowboy hatt (haha xD)
o Blå Shorts & Bruna Shorts
o Brun bikini som matchar shortsen
o Flipp flopps
o Tack present till minna som matchar playboy glasögonen jag ska köpa till henne så fort jag hittar dem x)<3

Och sen ska jag köpa massa grejer till kameran i Bangkock, om det är billigare än hemma vill säga :)
En blixt
Rese objektiv
(18-100?)
och möjligen; Macro objektiv :)



Förlåt för mig hämska min XD

Emil i sin kostym & Amanda i sin klänning :)

Oj, det här börjar ju likna en mode blogg :s haha xD Men hoppas alla där hemma mår bra :)<3<3 Sankar er<3

/Jossan :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Mysig bilder :)<3

saknar dig :D

2010-02-25 @ 15:51:43
Postat av: Ida N

och det var JAG som skrev det där överst så du vet :P ( Glömde skriva N ) :D

2010-02-25 @ 16:05:24
URL: http://idanlander.blogg.se/
Postat av: Minna

Gr.... x) Men super fin klänning :D

2010-02-26 @ 09:57:43
Postat av: friida ♥

nu vill man verkkligen ha sommar :p

2010-02-26 @ 20:08:30
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0