Hissar & Dissar i melodifestivalen

Kollade nyss på melodifestivalen, och dagens låtar fick varierande omdömmen. Eric's Manboy var klart bäst, Sen kom Hanna Lindblads Manipulated, fast kläderna var lite... skumma ;) Andreas Jhonson var okej, Pauline's låt var rätt skön och Come and get me now var väl också rätt okej :P Dogge & Andra generationen var skumma och Kalle Moraeus & Orsa Spelmän var bara... fel.

Och från första början tyckte jag att Eric påminde mig om någon, men jag kunde inte komma på vem det var, förren i snabb reprisen och han drog ihop ögonbrynen precis som Sylar i heroes! xD

Och själv klart så hittade jag ingen bild när någon av dem drog ihop ögonbrynen och ingen bild när de ser ett dugg lika ut, men de ser iallafall skit lika ut ;) Imorgon drar vi till Thailand, men datan e me så bloggen uppdateras :D

                        --The misguided ghost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0