INTERNET IGEN! *phu*

Efter 3 dagar på Koh Mook utan internet är jag åter uppkopplad! TJOHO!
Emil gjorde precis min dag, han skulle gå runt en stolpe på vår ''veranda'' och glömde bort nummer skylten! xD Så han fick den i huvudet!

Tja på bilden visar han för sina föräldrar hur han gjorde! x)
Och vi har väl mest badat i poolen första dagen. Jag lärde Amanda göra hoppdyrk (y) Och jag kan göra volt utan att blöta ansiktet (y) xD Sen käkade vi middag mitt ute i djungeln x)

The next day :P
Idag var vi på utflykt med en longtail båt (En hämsk båt som typ vickar så mkt att den tar in vatten för att den ä'r så ostadig!!!!) till en typ Desent grotta, som man då simmade igonom tills man kom fram till en strand, INNE i berget :D Det var ganska mäktigt :D Och sen skulle vi upp i the boat from hell igen och vi snorklade en stund en bit bort. Då såg de andra en orm på botten (Marie är skit rädd för ormar) och sen höll hon på att simma in i en annan snorklare när hon simmade baklänges och då ropade Emil; Mamma, akta! Och då fick Marie panik och började slå vilt omkring sig xD Hon trodde det var en orm x) Resten av dagen badade vi i poolen och sen käkade vi på stranden :)

Folk som simmar in i grottan :P

Ön skulle också krylla av ormar och varaner, men vi såg inga alls :( Det närmaste vi kom var väll den här grodan :P Nu kommer min banana splitt, uppdaterar mer snart med bilder från Riley :D<3

/Jossan som saknar alla hemma <3<3

Kommentarer
Postat av: Ida N

cool bild på grodan?! :O<3

2010-02-25 @ 16:04:33
URL: http://idanlander.blogg.se/
Postat av: Anna

söööt groda :P!

2010-02-26 @ 08:29:28
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0