Jag och Elin visar våra skillz ;)

Idag har jag varit på proa på tidningen E-city :P Det var rätt nice men lite mycket dötid ;) Och huvudet börjar kännas nu >< Imorrn följer kameran med så då får jag nog mer att göra :) Sen käkade jag mat på Vita elefanten, Thai resturangen bredvid :P Sen sms:Ade jag med Elin och hon skrev att vi kanske skulle åka samma buss hem x)
E; När går din buss?
Me; klockan 3 :)
E; Men då kanske vi åker samma :D
Me; När går din?
E; tion över tre från centralen.
Centralen? Vart ligger Enköpings central? Menar hon central stationen? tänker då jag... xD
Me; När går den förbi GustalAdolf plan?
E; vart ligger det? :s
Me; Öhh? Vid ett Ica? xD Haha koll vi har xD
E; Haha jaa, men är du ens i Uppsala?
HAHAHAHHAHA x'D Jag trodde hon var i enköping och hon trodde jag var i uppsala xD Haha jaaa vi har koll vi ^^

Nu ska jag glo på ponny akuten, Chiao!

/THE MISGUIDED GHOST

Kommentarer
Postat av: FRU !

HAHAHA XD fyfan, va ja garvade x)



ja visste att de va nåt fel, men inte att vi pratade om två olika städer x)

2010-02-08 @ 20:44:52
URL: http://figgeplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0