Jag

Jag tycket om att skriva och fantisera och det har jag gjort sen jag var väldigt liten

Jag tycker att krig är onödigt

Jag har alltid gillat alla olika former av vampyrer och övernaturligta krafer

Och jag fick välda en super kraft skulle jag vilja kunna läsa tankar

När jag var liten kunde hade jag väldigt svårt för att sova och skapade då en fantasivärld i mitt huvud

Det gör jag fortfarande och jag försvinner bort till den innan jag somnar

Heroes, The vampire diaries och Glee är de bästa tv serierna jag vet

Jag har skolios och det förstörde ett år av mitt liv.

Jag tror på övernaturligt

Jag ser på spöken med skräckblandad förtjusning

Skräckfilmer är något av det bästa jag vet, men jag är väldigt kräsen och hatar dårliga skräckisar som bara inehåller blod och utan någon bra handling

Jag tycker att 'An nightmare on elmstreet' är en komedi

Jag är beroende av mitt hår och om det ser eller känns ofräsht kan hela min dag bli förstörd

Jag drömmer ofta sanndrömmar och det skrämmer alltid skiten ur mig

Jag har bara blivit 'rädd' av en skräckfilm; When a stranger calls

Jag älskar att knäppa kort men hatar att stå framför kameran

Jag är absolut inte fotogenetisk utan bli sällan bra på bild

Jag hatar människor som behandlar sina hästar dårligt

Jag känner lättare sympati för djur än för människor.

Jag såg min första skräckfilm när jag gick i fyran; Jag vet vad du gjorde förra sommaren

Jag älskar att läsa böcker med spänning, skräck och mysterier

Jag älskar även roliga tonårs böcker

Jag har lätt för att bjuda på mig själv

Jag älskar att få folk att skratta

Många i min omgivning betyder otroligt mycket

Jag har svårt för att prata om djupare sidor om mig

Jag gillar killar med humor

Jag älskar att sova

Jag bryr mig mer om andra än mig själv

Jag önskar att jag var cool, super stark och duktig på att slåss

Jag skiftar humör väldigt fort, ena dagen kan jag hata allt och andra sekunden är jag glad och skojjig igen

Jag är inte särskilt långsint men glömmer aldrig någon som huggit mig i ryggen

Om jag ogillar något får den personen oftast veta det tydligt

I femman var jag arg och bråkade ofta

Förr hade jag många kill kompisar och lekte heldre herre på täppan än smikade mig

Jag har färgat håret konstant sen fyran så att min riktiga hårfärg försvunnit

Jag har haft färgerna; röd, orange, brun orange, mahogny, ljus brunt med slingor, mörkbrunt med ljusa slingor, brunt med oranga slingor, mörkbrunt och mörk rött

Jag ycker att det är härligt med färg men älskar svart också.

Jag älskar att lyssna på musik som passar in på mig

Jag älskar att äta godis

Jag har ofta ont i huvudet

Jag älskar att glädjas med mina vänner

Jag hatar när folk är småsinta och avundsjuka

Jag hatar när folk kallar mig bortskämd och menar det som något dårlig och inte något skämtsamt

Jag hatar när folk försöker reta upp mig

Jag tycker att folk får tycka precis vad dom vill om mig

Jag hatar att sola men älskar att bada (Om det inte är svinkallt förståss)

Jag ska sova nu (a)


Kommentarer
Postat av: Anna

ahha (y)

JA diggar din lista ;)

2010-02-24 @ 11:38:00
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0