Mmmm härliga 38 grader! *not*

Gaah vad varmt det är -.- Men igår blev det lite sol nedgångs bilder iallafall :) Slänger upp dom ikväll :D (tror jag) Det var svårt att ta för att få rätt ljus på så ifall någon därute skulle vilja ha hjälp med det så kan jag skriva nått tips :) Det har ju faktiskt blivit en liten foto blogg *Haha* Och igååår... Hmm? Vi gjorde egentligen inte så mycket. Solade och badade? Sen gick vi till hotellet bredvid på kvällen, kollade på solnedgången och käkade :) Haha 'Pommes-ost-bacon' med bläckfisk ovanpå *mums* x) Haha jag ska lugnt börja ha ost och bacon på pomfrittesen hemma :D Sen härjade Emil och lollo runt hemma, Emil lekte Kackelacka och sprang runt med byxorna upåpe vid magen, simmfötter och simglasögon och skrk xD Sen började dom slåss och det slutade med att de stod och sulade bollar på barandra xD

Just nu väntar vi på Att Emil, Amanda, Göran och Marie ska komma hem, de är och provar en kavaj som de syr upp tioll emil :P Sen ska vi gå och fika på ett svenskt fik och kolla på bikinis (a) Jag behöver en blå, för jag köpte blåa shorts till en blå bikini som sen var alderles för liten XD Hmm jag kanske ska slå rekord i att handla bikinis (a) På tal om bikinis, nu ska jag iväg och bada för annars kommer jag svettas bort :s Saknar alla <3<3

          /  Jossan i värmen (blä)

Kommentarer
Postat av: Minna

Saknar dig så mkt.. Tänkte berätta att jag red ut med Michelle idag och att det gick jätte bra. Han var så gullig och frustade lite och försökte bocka minst 2ggr per galopp x) Sen första gången när vi skulle fatta galopp så sköt han upp baken och gjorde nåt skutt. Så gullig. Annars mår han bra :D Och det går så bra så :D Kram Minna som saknar dig massa <3<3

2010-02-18 @ 20:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0