Riley :)

Nu är det andra dagen på Riley, och det här är det finaste hotellet hitills, vi bor precis vid poolen (Som är några grader för varm dock) och det är skit fint inrett med blommor överallt :D:D Det äna jag vill klaga på är.. Toaletten XD

Haha Och ja här ser ni att jag tagit kort på våran toalett dörr, men som ni också ser är det et badkar mitt framför så anntingen
a/ Min kamera har superkrafter och kan fota igenom väggar
eller b/ Det är en glasdörr -.-
Det är även fönster in från sovrummet till toaletten (Som man som tur är kan fälla ner persiener på).
Sen vi jag också klaga på min otroligt korta säng, då sängen tar slut vid mina smalben -.-

När vi skulle iland från den stora båten blev vi hämtade med small hell boats (longtrail båtar) och våran båt tog in vatten för att den lutade så mycket. Jag (Som i vanliga fall hatar båtar) fick panik och blev sjösjuk -.-
Sen på kvällen mådde jag illa igen, troligtvis lite solsting och vatten brist igen. Det här har alltså inte varit min vecka -.- (I början av veckan skar jag upp foten på en korall så jag har inte kunnat gå ordentligt, utan har sett ut som om jag vore efterblivien :s Såret är ganska långt och djupt men på nått vis undvek jag att slå hål på det så det blödde iaf inte något, och tur det! Annars hade jag ju knappast kunna bada i havet någo mer :s Och jag har sammlat på img cirka 20 myggbett :s)

Sen funkade inte internet, men nu fick någon i receptionen fixa det (y)

Hur är det hemma då? :)<3

JoSsAn (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0