Thailand :P



Planet lyfte oh vi var iväg. Jippie 10 timmars resa frammåt :P Och framför mig satt en liten kille (10-11 år?) som jag startade världs krig med för han fällde bak sätet när jag hade min matbrick på bordet, så sen höll jag emot med mitt knä så att han inte kunde fälla bak det (a) Då fick han damp och föraökte tackla bak det :s Och sen fick vi faktiskt god mat, kyckling och pasta, lite bröd och konserv frukt + en äppelpajs bit :P Fast sen fick jag se att Emil & Amanda fick 2 delikato bollar var och två choklad kakor och då vart det inge bra längre. Och Btw, VEM I FAAAN KÄKAR KORV OCH POTATIS till frukost??!!! Tja det fick jag för att omeletten med bacon var slut!!! >.< Och sen satt nån och fes hela tiden så Emil och Louise satt och körde skogs turken; Vem var det?! Vem var det som prutta? Säg vem det fucking var! xD

Väl framme (Efter 3 timmar i pukhet och en 1,5 timmes flyg resa till) ¨åkte vi bil i 2,5 timmar >< Och Louise o Amanda satt och sjöng "Always look on the bright side of life" och "Vi är i Thailand DUDU vi är i Thailand DUDU vi är i Thailand DUDU" halva vägen ><

Sen badade vi och bytte lite hotell och så resten av dagen (Vi hade hål i dörren??) :P Och idag fick jag solsting (Det är så jävla varm så att det är obehagligt!) och trodde jag skulle spy så jag fick ligga inne halva dagen, tror jag fått vätske brist också :P Och sen när jag mådde bä'ttre låg jag i skoggan i poolen :P Sen åkte vi in och shopade, köpte 3 st bad shorts (y) och 2 bikinin (y) En brun och en svart med rosa prickae :) Shortsen var bruna, svarta och blåa :P Sen käkade vi, Musslor ovh krabba (y) Så vi har det väl rätt bra, fast varje gång jag ser något som påminner om någon hemma så längtar jag hem :( Som idag när jag såg en FITCH tröja, då tänkte jag på Anna, eller en coca cola tröja, då tänkte jag på Jossan <3 (Och ehhh... Jag tänkte absolut inte på Anna när jag såg ett par playboy glasögon heller... xD) Om pappas blooutoth funkar kanske det kommer upp en film när vi kommit fram till första hotellet x) Tja den är lite skumm men xD Aja nu blir jag uppäten av mygg :s Så nu måste jag gå, Hoppas det är bra med alla, Jag saknar er hämskt mycket! <3<3<3

Whit love from Thailand
                        Josefin <3


Kommentarer
Postat av: sunshineh

oh, den bilnde i mitt på din header älskar jag, vet inte vrf men den känns bara underbar :D

2010-02-16 @ 19:05:11
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/
Postat av: Amanda

åh, det låter som om du har det härligt! här hemma är det askallt :/ JAG VILL HA VÄRME! Vi saknar dig <3 men du, njut av tiden du är där :) <33

2010-02-16 @ 19:14:46
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Minna

Åh den känns så konstigt att föreställa sig att du har det varmt när det är svinis här :S

2010-02-16 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0