Trött och ont ><

Ja det känns ju jätte bra. dagen börjar med att jag vaknar, och har så jävla ont i magen -.- Jag går upp och tror jag ska spy och allting snurrar. Går och lägger mig igen och mamma kommer in. Jag säger att jag har ont i magen och hon går ut. Kommer tillbaka några minuter senare och säger att nu måste jag gå upp. Öh jaha, tänker jag och går upp med en kraftansträngning. Allt snurrar fortfarande och jag är sjukt illamående. men jag klär påmig och går ner för att äta frukost. Sen när jag ska gå så säger hon "Ja, och om du mår sämre får du väl åka hem." . -.- men nu sitter jag på praoen iallafall. Hoppas det går över snart då... -.- Vet fan inte om jag kommer kunna rida ikväll :(

Förlåt för mitt deprimerande inlägg men jag är sur och har ont i huvudet, magen och mår illa. ><


/The misguided ghost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0