Värme, värme och MER värme -.-

Tja jag tänkte slänga upp en bild bomb men som jag sa i tidigare inlägg så dog precis batteriet till kameran -.- Vi har nyss varit ute och ätit :D Några jädrans snäckor (typ musslor) och grillad bläckfisk *mumma* Och idag åkte vi över till en annan strand :) Där var det lite vågigare än våran strand så det var nice :D Om två dagar ska vi ut och åka båt (BLÄÄÄÄ) och jag kommer antagligen bli sjösjuk och spy. Min mage är upp och ner och ut och in som det redan är, mår illa och känner mig snurrig så fort jag är ute i solen. Och nu börjar sol exemen komma -.-' MEJ VILL HEEEM TILL SVERGIE!!!! <3<3 För där är sängarna mjuka, det är kallt när man ska sova, det finns inga mygg, alla bästa bor där och MAN KAN INTE FÅ SOLEXEM!!!!! -.- Men men jag överlever, hoppas jag... Bild bom imorgon kanske, när batterierna är laddade :) För det är det ända jag älskar (+ maten (a) -ATT KNÄPPA KORT :D För här finns det mkt fint att knäppa på :D Faaast... Shoppa är väl också kul... :)<3 Köpte en skit fin kläning igår :D Och imorgon ska jag köpa Playboy brillor till Minna (H) Haha men hej så länge !

-- J O S S A N --

Kommentarer
Postat av: Minna

gnisslar tänder xD Idag red jag ut(!!!!) i stöstormen. Mamma hängde med och han var så gullig. Han skulle inte gå nån stans utan att mamma gick före xD Men när vi skulle hem så ville vi hem båda så vi nästan trava hela vägen. Lyckades galoppera en gång iaf :)

2010-02-20 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0