Wieard dreams :s

Haha jag måste bara berätta om min sjuka dröm xD Haaha tänk vilken fantasi man får när man sover xD Men iallafall ...

Vi bord i en typ stuga med en massa land som vi odlar i. Och sen en dag börjar den första brinna och den sprider sig genom alla landen. Jag upptäcker elden och tar mitt täcke från stugar samtidigt som jag skriker; DET BRINNER! Sen försöker jag släcka elden med mitt täcke och det funkar. Sen hjälper Amanda ET, Anna J och Sofie mej att släcka Elden och när vi är på sista ser jag det glöda i början och skriker till Lisa ;Hämta en filt och släck elden!! Sen när allt är släckt ser vi att det är våran granne som tänt ljus över hela gården så jag och Anna J går och ska blåsa ut alla ljusen. Och när vi släckt hälften kommer INGER (som tydligen bor där) och skriker på oss. Anna säger att hon inte kan ha ljusen tända för att det flyger över gnistor och att det börjat brinna. Då håller Inger upp en kasse med handdukar och säger att vi har gjort något med hennes handdukar och att hon aldrig mer tänker prata med oss. Jag skriker "Vad fan har handdukarna med elden och göra?! Inger blir då arg och ska precis gå in då Anna slänger sig fram och tar hennes hemnyckel och skriker; SPRING JOSSE! Och sen springer vi till stugan med Inger efter oss och skriker; LISA! STÄNG OCH LÅS DÖRREN EFTER OSS! och sen vaknade jag xD

Visst är man normal? xD Haha men nu sitter man iaf på praoen och kollar igenom allt :P Sen blirä Lunche med Ida & Desirée x) Byeee

/The misguided ghost (a)

Kommentarer
Postat av: Minna

ASG* Fy jaa.. vad man drömmer!

2010-02-11 @ 12:01:16
Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorrtyttare-Just nu: Vinn Schockemöhleschabrak sponsrat av Stockholms Häst Butik!

Sv: Jaa de vore jättesnällt! :D Haha det är så kul när man får bilder så här långt efter, man längtar tillbaka sjukt mycket :P

2010-02-12 @ 09:30:55
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0