Dag två.

Skolan i två dagar nu. Det mesta är som vanligt. Ralles hår är blont istället för svart dock. Fredriks hår är kort och han har blivit en ligist sen han klippte det ;) Haha ja men dagens idrottslektion var ju väldigt nödvändig vill jag bara påpeka först :P 45 minuter gick åt till alla värma upp, ta närvaro och stretcha >< 15 minuter gick åt att spela handboll (fjollboll) :P Aja Jesper blev glad när jag och Elin kallade honom för stekarn iallafall, och tyckte att det var kul när vi videobloggade på planen xD "Hej bloggen, Nu spelar vi match här, och jag är på planen. Mm. Aa." xD Jesper; "Åh videobloggarna? ÅH KOLLA BLOGGEN JAG GÖR MÅL!" *Skjuter* "WOHOOO!"
Sen blev det hemkunskap, teori i två och en halv timme O.O Och på rasten emellan lekte Robin psykolog. "Hej Jonatan. Jag måste berätta en sak för dig. Du är ful." Går därifrån. Fredrik kommer fram och kollar nogrant på jonatan. "Och det är faktiskt sant." x'D "Hej Anna. Jag måste säga en sak till dig. Jonathan älskar dig." Jonatan skrattar men bli räd i ansiktet. "Hej Jonatan. Jag måste säga en sak till dig. Anna dissar dig." xD Jonatan blir arg och slänger min sko på Robin. "Hej sko. Jag måste säga en sak till dig. Josefin har tåbira." xD Aja vi hade kul iallafall ;) Och i stallet så åt vi mellis, snckade, garvade och hade SV kursen ;) Sen till Amigo och fixa till träningen då det blev hoppning. Det gick bra fast det var väääldrigt mkt vänta :P Och det är inte Amigos grej, då måste man hålla igång för att få upp suget :P Men sen red vi hem i dimman och mörkret. Sen fick han lite hö på gången medans han fick stretcha lite :P Och nu sitter jag här och käkar en toast :P Och en sak till! (I) Haha om Anna blir sur, Ge henne en spik att gnaga på! xD Haha ^^

/The misguided ghost ;P

Kommentarer
Postat av: N

Fin blogg, allt bra me dig idag? :)

2010-01-14 @ 15:02:48
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: The misguided ghost

Bara bra ;) Själv :)

2010-01-14 @ 17:42:27
URL: http://theprettyoptimist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0