Fotograf idag då

Idag åkte jag till stallet för att jag skulle fotografera Bi och Mambina i snönn :) Fick några bra bilder tror jag men har inte orkat laddat in dom i datorn än :P Amigo red jag i repgrimman och hackamoret i Sävas ridhus. Och han gick s k i t bra :D Han gick jätte fin i grimman också <3 Btw, Nån som vill se sjätte sinnet med mig? Såg den nu för nån dag sen och nu får kompisara ju komma hem och bli lite skraja, eftersom att ingen blev rädd för the ring xD Även fast filmen är ganska gammal tycker jag att den är VÄLDIGT bra :D Såhär ska en skräckis vara, inte en massa överdrivna och fula special effekter och blod och skit >< Det ska vara den där lite psykiska spänningen och filmen ska ha en B R A story :P Alltså inte 'Nightmare on elmstreet' där dom helt plötsligt utan anledning börjar drömma en massa konstigt? :s Och typ flyger upp i taket eller att blodet flyger runt i rummet x'D Men iaf, BRA skräckisar som du bör se dårå;
The ring
The grudge (inte 3:an -parodi ><)
Hide and seek
Sjätte sinnet
Solstice
When a stranger calls
Gotica (Stavning? :s)
Shutter
Barnhemmet
The Orphan

Och sen kommer jag inte på några fler just nu :P Och påtal om film så kan ni ju alltid glo på den här som jag gjorde nyss när jag inte hade något att göra; http://www.youtube.com/watch?v=BbRb_PjqVVE
Nu ska jag lägga mig och läsa Camilla Läckberg; fyrvaktaren, Natti natti <3

/The misguided ghost'

Kommentarer
Postat av: Anna

Barnhemmet är bara sorglig :'(

Borde nääästan inte räknas som skräck :P

2010-01-24 @ 22:03:49
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/
Postat av: The misguided ghost

SV; Ja faktiskt, men den har sina kusliga stunder, i allafall om man ser en med ett gäng skrikiga tjejer ;)

2010-01-26 @ 20:59:30
URL: http://theprettyoptimist.blogg.se/
Postat av: Therese

Från andra sidan e också jätteläskig! :S :P Barnhemmet e läskig! :P

2010-01-27 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0