Gaah ><

Måste bara skriva ett drygt inlägg om att jag har sån jävla träningsverk i benen av barbacka galoppen och har extreeeemt ont i axeln just nu >< Ursh kan typ inte röra mig :( De har liksom helt dött :( Har aldrig varit såhär illa förut :( Visst brukar jag nästan jämt ha ont i den men nu ... Fy fan!! >< -Men nu slutar vi prata om det. Btw, jag och Minna är coolast (H) x) Sickan och Dynamit Harry förstår ni xD Hahaha...jaaaao Godnatt folket...

                                                      /ThE MiSgUiDeD ghoSt

Kommentarer
Postat av: elin winberg

hejhej jag ska prava hos mina grannars pappa typ i enköping nån stans (A)

och sen ska jag prava hos mammas kompis jag tor de är på samma jobb båda :)<3

2010-01-17 @ 22:16:02
URL: http://elinwinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0