Irriterad? ja.

Hur jävla irriterad blir man inte? Herregud, idag har hon dragit upp pessoa diskutionen HELA jävla dagen. "Jag tro att jag ska börja andvända pessoa..." osv, och inte för att hon kollar på mig när hon frågar nått, men jag ser allt hur hon sneglar på mig, känner det. Varför? För att se hur jag reagerar? Vad fan vill hon? Att jag ska säga någonting? För varje gång jag skulle påpeka något så skriker hon på mig, är det det hon vill? Vill hon, på nått sjukt sätt, visa att hon är bättre än mig? Vafan jag blir så jävla irriterad på sånt. -.- För min del får hon väl ha vad fan hon vill på sin häst, den är ju hennes eller hur? Själv skulle jag aldrig sätta nått sånt på min häst. Om det var upp till mig skulle jag kanske rida i grimman eller jobba från marken 5 dagar i veckan och kanske rida nån och tillslut kanske kunna rida helt utan någonting? Jag mår själv inte bar när jag rider med bett, jag vet inte varför men vadfan skulle jag själv tycka om att ha en metallbit i munnen? :s Jag känner mig bättre när jag rider med Hackamoret, fast det är skarpare men det vet jag och rider därför väldrigt lätt med det. Men ja, det var väl allt för mig idag.

                 /The misguided ghost

Kommentarer
Postat av: Elin

vet varken in eller ut om det där bettet, sitter här med tusen tankar och funderingar, skulle inte sätta det på min häst, och om det nu inte gör illa så känner jag mig ändå inte redo för ett sånt bett, kan det inte komma ngn som talar klarspråk, som vet det där. så man får veta vad som stämmer, bli helt tokig av allt framochtillbaka just nu :S

2010-01-19 @ 19:52:42
URL: http://stepintothesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0