Jasså? Kassör ;)

Dagen började med att åka och fota Kersins haflingers :D Och sen var det Årsmöte i stallet :) Vart först väldigt besviken eftersom att jag inte blivit nominerad ett tagits upp för förslag för jag skulle verkligen vilja sitta med :/ Tror att det är en sån grej som passar mig och som jag tycker är kul, planera och så :) Men hur som helst så tog de upp vem som skulle vara kassör, och då föreslog Anna J (L) att jag kanske skulle kunna vara det och jag blev såklart skit glad och sa ja :) Fast nu i efterhan så tänker jag mest, shiiiet! Vad har man nu gett sig in på? ;o Men det ska nog fixa sig :D Sen tog vi också ett nytt kort som jag lägger in så fort jag får det :D Och sen följde Alexandra med till Amigo och fotade när vi tränade. Först gick longeringen bra men sen viftade jag nog för mycket med spöt nån gång för han blev skit grinig -.- Men bugningarna gick iaf suuuper! Och jag kan ju stolt säga att han faktiskt gick ner en gång själv på vänster sidaa när jag stod på höger! :'D *skryyyyyt*  Fast det fick hon inte med på bild, bara när han är påväg upp :/


Amigo i bugning :)<3

Amigo som hoppar xD


Ännu en bugnings bild :)<3


Buuuuus xD<3            
(Jag slår honom inte med spöt, jag hoppar lite bakåt för att inte vara i vägen xD)

                         /THE MISGUIDED GHOST

Kommentarer
Postat av: Anna

aww<3 Jag tycker att vår valberedning hade gjort lite konstiga val ;) Du kommer bli asbra i USS! Och att vara kassör är inte så svårt som alla säger :P Men lite jobbit är det allt xD Iaf om inte folk ger en pengar när dom ska xD



Det fixar du lätt<3

2010-01-23 @ 23:15:35
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/
Postat av: The misguided ghost

Tack Anna :)<3 Tror att du kommer bli en as bra Ordförande ;) Johanna sa helt rätt saker :)<3

2010-01-23 @ 23:28:14
URL: http://theprettyoptimist.blogg.se/
Postat av: Anna

HHA, tack :P<3

2010-01-24 @ 10:44:14
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0