Kaaaallt ><

Ursh, nu sitter man här i kylan och gråter :/ Fick just reda på att Elins kanin Stampe har dörr... Han har varit sjuk sen i lördags... Ursh lider verkligen med henne... Annars så har dagen inte varit något vidare. Ont i huvudet och trött. och Amigo var bara tjurig. Testade att försöka leka och busa med honom han bara tjurade ihop. I början gick det fakrikt bra men sen, blä. Fast han var ganska söt när jag red, för då sprang han över bommen jag 'longerat' honom över för att han vet att han får beröm och är duktig då ;) Men tja, dagens höjdpunkt måste väl iallafall varit våra LÄS lektion med Alle xD Asså fyfan ^^ Alle delar ut en bordsplacering och börjar läsa. Sitter och halvlyssnar då plötsligt någon sliter tag i min strumpa, jag blir as rädd och slår upp knät i bordet. Jesper -framför mig bredvid Michelle- och Erik -bredvid mig- börjar asgarva. Adam och Fredrik har nämligen krypit ner på golvet och ligger UNDER bordet xD Och tja, dom ligger och sms:ar, petar på jesper, drar i mina strumpor och kör Kulsprute-ljud som som skjuter på Alle med sina mobiler xD Och sen skjuter Jimmie sitt bord i Jonathans och Pontus bord och då stänger Alle boken och säger; "Jesper och Isak, Nu får ni faktiskt skärpa er!" Alla börjar ju asgarva och Jesper börjar skrika, "Men vadfan har JAG gjort?" För han hade faktikst inte gjort något, den här gången ^^ Och då säger Alle; "Ja men först satt du ju där och ett tag satt du ju bakom Michelle!" xD Och sen beskyllde hon Isak för att ha skjutit bordet på Jonathan och Pontus och hade sitt långa tal om respektlöshet! "Nej men oj? Var är ADAM och FREDRIK då?" "Dom måste ju ha HOPPAT UT GENOM FÖNSTERET" började Jesper och Robin, men Alle märkte inte dom ändå xD Jaja nu ska jag iaf kolla klart på Case 39 med mamma :P En typ skräckis om nått vanvårdat barn som ska bo hos hon från socialen, rätt bra hittils faktiskt :P


                   -Vila i frid <3

Godnatt med er,    //The misguided ghost\\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0