Klubbhoppning med 30 minus ><

Mej jag överlevde iallafall och fick en rosett med mig hem ^^ 59 cm, jag är stoolt ^^ Haha närå men ponni var skit duktig det var bara pucko jag som red förbi ett hinder i 70 ;P Haha men sånt händer :P men i 50 kom jag iallafall på delad förstaplats med Josefine Jhonsson & Tiffany :D Och sen ska vi säga grattis till Filip som tävlade 50 för första gången och vann storhäst klassen (y) :D Och sen sckiar vi även grattis till Michelle & Cherry ! Anna & Pam ! Sara & Bimmlis ! Amanda & Rolf ! Josefin & Kasper ! Linda & Lucky ! och säkert en massa fler som jag har glömt :P Haha och sen vill jag säga att ALLA var kanon idag! :D (a) <3 Jaja slänger upp en bild som fru har tagit också, sen vill jag säga GONATT <3

/The misguided ghost           - Som för övrigt gillar röd/svarta rosetter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0