Min smarta ponny (a)

Idag har jag och Amigo lekt på banan :) Vi började med lite 'grimmlongering' som vi sen la till ett litet hinder på :) Sen lekte vi 'piggsvinsleken' som går ut på att han ska flytta sig för tryck :) Och tillsist övade vi bugningar och min smarta ponny kom såklart på ett enklare sätt för att få honom att buga (I) Vi cirkusbugade och då la han helt enkelt ner benet på backen, bara sådär :o Och sen började jag med att sitta på knä och köra "Cirkusbuga men med ett ben lite över merken" vilket funkade skiit bra :D Och för att skryta lite *haha* så gick han faktiskt ned på två knän i kompliment idag också :D Fast den här gången från att ha stått på ett knä till att helt sonika gå ner till två :) Och nu när jag kommit hem badade jag, målade naglarna gröna (a) och har fixat med bilder :) Nu är jag HUNGRIG och väntar på att Agnes, Carl, Jesper och Oskar ska komma :) Ciao !


                           -'Gammal bild'-

/The misguided ghost'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0