Nu får det fan räcka med vinter!!

Gaash nu vill jag ha SOMMAR, SOMMARLOV & RIDLÄGER! Snöstorm hela jävla dagen >< Går och lägger mig när som helst nu för jag är skit trött och har väldigt ont i huvudet -.- Men blir kort om dagen iallafall...
DAGENS ROS; går till ELIAS för att han lurade våran spanska vikarie Elisabeth så att vi slapp lära och översätta en 5 sidor lång text! xD Han drev även med henne då hon påpekade att Fredrik inte utalade appostoroferna så bra ^^
 "Fröken, jag har en fråga."
EB; "Jasså?"
E; "Heter det Appostrof, eller katastrof?"
EB; "Jo det heter faktiskt" *målar på tavlan* "Accent."
ALLA; "Öhhhh?"
EB; "Det här är en appostrof:" *målar 'It's'* "Den visar lixom att man tar bort en bokstav."
E; "Men vad är Katastrof då?"
EB; *tittar upp på tavlan* "Nej men oj, nu skrev jag fel!" *Stryker Accent och skriver dit appostrof*
Alla börjar garva.
"NEEEJ! NI FÖRVIRRAR MEJ!" xD
Och på Hemkunskapen blev det bevisat att det är ROBIN som är fail och inte jaag :):):):) Hans lasagne KNASTRADE nämligen när han tuggade ^^ Sen i stallet fick jag en tidig födelsedags present av Alexandra :D En ram med en bild på Amigo i, skiiit söt :)<3<3<3 Red Amigo med hackamoret på lektionen sen också. Den gick super bra ;) Nu ska jag sova innan jag dör. Och när jag vaknar ska det vara sommar. God natt.

/ The     misguided     ghost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0