Ny bloggdesign :)

Nå vad tycker ni om den nya designen? ;) Aja men idag har vi inte gjort mycket, på sista timmen gick vi ut och åkte pulka (y) Haha och det var skit kul, fast ganska ovärt eftersom att vi bara han åka i en halvtimme ^^ Men ja När vi gick hem hade Olle massa snö innanför jackan, Emmis jeans var vita och mina händer skitkalla ;D Skulle ladda upp bilder men har inte fått in dom i datan än :( Så ni får snällt vänta tills imorgon :) Och idag har jag också städat mitt rum! (y) Och nyss var jag ute med Pirrie och det är bara minus 6 grader så det var ganska skönt :) Och nu är det GLEE! <3<3<3 Men först ska New Moons sountrack och Linkin Parks Hybrid theory in på min mobil! (y)<3

/The misguided ghost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0