Ny populär sport; "PENNFACKS RUGBY"

Skolan var seeg idag. -.- Men på svenskan drev vi faktiskt inte Satu (Stavning? ;s) till vansinne :P Fast hade killarna fortsatt med sitt pennfaks rugby hade det nog varit lätt. Men som tur va fick vi ha dom för oss själva resten av lektionen istället för kastade vilt genom klassrummet x) Fast Michelle fick hålla hårt i sin för att behålla den xD På bilden blev jag klar med mitt skiv omslag! (y) The Eclips soundtrack x) Blev rätt bra fast lite kladdig och så :P Och Fredrik fick sig en snyting x) Jesper klappade till honom i ansiktet ^^ Blödde lite näsblod men han klarade sig fint ;) Engelska provet tror jag gick bra :) Och nu är det HEEEELG! <3 Imorrn blir det Säva och om vädret är fint så åker jag med och fotar Kerstins Haflingers innan jag åker till årsmötet :) Sen skulle kanske Alexandra fota mig och Amigo :D <3 Och just nu har jag film mani! xD Så jag håller precis på att lägga upp en EV-ridnings film, lägger upp länk senare :) Ska göra en Amigo film också om jag orkar ^^ Men nu så ska jag käka, så see u later (a) Sålänge kan ni ju kolla på den här, sjuukt fin och rolig att se :) (Häst film ^^)
http://www.youtube.com/watch?v=LUIwmHsHf88

                           /THE MISGUIDED GHOST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0