Nya grejor och slutmätt powwni

Införskaffat hjälm, ridspö och hackamore idag :D (Y) Hjälmen blev en brun Lamicell istället för en ros :( (Se bild) Nej men den var också super fin :P Och hackamoret från höks var inte det bästa men det på sporren kosdade 800 spänn :s Jaja jag stör mig på kedjan (Se nästa bild) men får väl sätta dit något mjukt för att dämpa den :P Red barbacka på ponnyn idag innan vi gick till säva för att han skulle slutmätas. När vi svängde av mot säva där vi brukar gå hemmåt kände jag hur Amigo började tveka. Och sen vände han på huvudet och skulle gå hem! Så jävla söt bara :')<3 Haha ja men ponnyn blev MIIIIINI iaf ;D Haha Han har inte växts sen han var 4 ^^ Haha ja det blev i allafall 145,1 centimeter! x) Och Stefano förblev ponny också! :D:D<3 Glad för Linns skull :') Jaja imorgon ska Poyo ha fest hemme med sina polare. Bör man vara rädd att dom förstör mitt rum och hänger upp mina underkläder i någons flaggstång?

Hjälmen ;)

Hackamoret ;)

                                        /The misguided ghost <3

Kommentarer
Postat av: FRU :D

skitsnygg hjälm :O <3

2010-01-08 @ 10:36:34
Postat av: The misguided ghost

Tack fru <3

2010-01-09 @ 00:03:20
URL: http://theprettyoptimist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0