Ridläger-akuten ;)

Sitter och kollar på Ponny Akuten på svtplay ;) Skit bra program där man samtifigt får se hur dom får hjälp med sina problem och får egna nya ideér :) Och gissa vad min ridläger noja startade igen x) Åhh vill ha sommar och ridläger nuuu! Längtar mestan mest till Karlshem då jag ska åka Själv med Amigo :) Men också till England med Michelle för att det kommer bli så nytt :) Karlshem tror jag iallafall kommer bli toppen! (Även fast den är veckan vi börjar skolan... xD) Haha och ja har man tur så träffar man massa nytt folk  och nya kompisar :D Men roligt, Det tänker jag ha oavsätt omständigheterna :D:D Och om ni har missat ponny akuten så råder jag er att kolla in på svtplay.se (y)

/The misguided ghost (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0