Skridskor suger ><

Förlåt för mitt dryga inlägg igår.
Idag blir det väl att berätta om dagen, och tjaa. Jag var inte Liiiiiika kass på skridskor som sist men.. Ja jag H A T A R skridskor! >< Och HURRA! Årets första ruta är pajad! Av Andreas som typ...? Knäade rutan? xD Jaja had slog iaf inte ned hela dörren... Och sen har vi valt elevens val, och ALLA killar var typ mesiga och valde inte ridning. MEEESAR! Själv valde jag Musikal (lol) Ridning och Det sista kommer jag inte ihåg ... Inget dirket man ville ha :P Ridning hade man ju förra terminen :P Men snart är det ridning, blir det några bra bilder så lägger jag kanske upp dom :) Ha det bra så länge !

Åh, en vacker bild på dörren Jimmie Pontus och Jonathan SPRANG ner xD

                              /The misguided ghost (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0