Sweeet 15 ;D

Började lördagen då med att gå ut och gå/springa med Amigo, Michelle och Cherry :D Gick bra, fast Amigo tyckte det var lite för kul, slängde sig fram, bockade och sparkade bakut och råkade slå till mig på armen >< Men jag  klarade mig fint och jag och Michelle pulsade senare till Säva för att bjuda på Ekströms kladdkaka, och den va as go <3 Möte och sen hem för att snabbt fixa sig innan VÄSTERÅS kom :D:D Sen började galningarna rammla in <3 Vi käkade, Anna och Johanna drev med örsundsbro (-.-') Sen busringde vi lite (a) Och Ida; "Men jag orkar inte sätta på dolt nummer" och tjaa, han ringde ABSOLUT INTE UPP! :o xD Glass sen, och tja LAKRITS SÅSEN <3<3 Sen ville några köra andren i glaset medans vi andra tog... lite galna bilder xD<3 Sen åkte några hem :( Och vi bäddade för att ha någonstans att sitta på :P Sen kollade alla utom Michelle och Elin H på Sjätte sinnet <3 Haha ;) Åhhhhh sen låg vi och snackade och körde med; "Den som somnar först kommer vakna med 'jag var dum nog att sommna först' på kinden" xD Och det blev.... AMANDA! WOHO! ;D;D Vi hade även tävlingar i att äta SKIIIIT SURA  döskallar!!! :o Flådde upp hela munnen :o Men runt halv 6 blev vi ju ... sugna på ostbågar... Så vi öppnade en sån påse xD Fast jag råkade öppna chips så vi fick äta ostbågar klockan 6 xD Och runt 7 sommnade vi och sov till klockan 9 xD TACK för en SKIT KUL kväll <3<3
Och justja, fick; Shabrak, Repgrimma, Lila grimma, Horsemanship bok, Merci, T-shirt, Helle kitty sett & ... Diverse *HOST* privata saker :s

TACK ALLIHOPA ! :D:D<3<3

                               The misguided ghost <3

Kommentarer
Postat av: Minna

Diverse privata saker XDXDXD

2010-01-31 @ 21:08:34
Postat av: Elin H

haha, slit de med hälsan josse ;) <333 XD

2010-01-31 @ 21:11:27
Postat av: Den som somnade först....

HAHA. Tack för en underbar kväll/natt/morgon! De va minnesvärt! Skulle du kunna skicka bilden på mig med texten på kinden? xD <3



Grattis!

2010-01-31 @ 21:37:00
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Anna

pinpin ReklAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaam

röd rolator säljes, ring till nr 23 om du är intresserad XD

2010-02-01 @ 18:21:04
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0