Bio med Kjelle :D

Idag åkta jag och Michelle in till Uppsala och sponsrade UL för tredje gången denna dag ;) Jag skulle förtora bilder och köpte några 'ramar'. Vi käkade på MAX och sen skulle vi gå och hämta bilderna... Jo dom hade ju slarvat bort ddem och kunde inte hitta dem så, jo jag fick väl fixa det någon annan dag då -.- Men när vi skulle gå in på bion ringde dom ju och sa att de hittat dem, så jag får väl hämta dem någon dag :P

Vi såg iallafall Percy Jackson & The Lighning Thief :) Väldigt bra film enligt mig :D Tror jag blev lite småkär i den faktiskt ;) Den hade det mesta, spänning, humor och fantasy (hehe x) Haha Michelle skrek bara en gång (a) Haha ett måste se för fantasy älskare :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0